zondag 6 maart 2016

30 day Photography challenge dag 13 Foto van jezelf met 13 dingen

De opdracht is maak een foto van jezelf met 13 dingen. Nu heb ik ze op deze foto niet geteld maar ik kon geen leukere en toepasselijkere foto vinden. Ik ben hier aan het werk. Tijdens het thema "wonen" proberen we peuters spelenderwijs veel ( Nederlands) te leren. We zijn al wat verder in het project en hebben het over overeenkomsten en verschillen. Beide een klok....maar toch niet hetzelfde. Geweldig wat peuters soms bedenken om vragen te beantwoorden. 
En ik? Kijk enorm verbaast en zeg:". Wekker"?( linker wekker omhoog) 

"Wekker"? ( rechter wekker omhoog) 

Maar ze zijn niet hetzelfde? Hoe kan dan nou? 

Kun je me de verschillen vertellen? 

En de peuters genieten, kletsen samen en ondertussen leren zij heel veel.

Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een foto van ogen . Dit is simpel. Dit word een foto die je misschien al weer eens vaker voorbij hebt zien komen.
Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten