donderdag 3 maart 2016

30 day Photography challenge dag 10 Foto van je kindertijd

De uitdaging van vandaag is plaats een foto van je jeugdherinnering / kindertijd.

Ik heb op mijn pc niet zo heel veel foto`s vanuit mijn kindertijd. Wel deze foto van mijn ouderlijk huis. Achter de twee linker ramen ben ik geboren. En mijn slaapkamer was de laatste jaren de tweede kamer rechts boven achter de zwarte dakpannen. Aan de zijkant zat een raam zodat ik op straat kon kijken.

Deze foto is genomen toen mijn ouders stopte met de gereedschap en elektriciteitswinkel/ kapperszaak. In de zaak hangt een bord met daarop de tekst :"Wegens rijkdom gesloten". Dit had mijn vader altijd gezegt dat op het raam moest komen als hij met de zaak zou stoppen. Mijn pleegzus was dat niet vergeten en maakte het bord. Deze foto kwam dan ook in de krant terecht.

Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een foto van iets blauws.
Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten