maandag 22 februari 2016

Rijbewijs gehaald

Eindelijk heeft onze middelste zoon zijn rijbewijs gehaald. Zijn instructrice heeft op Facebook dit berichtje gepost. 

Lieve Richard het medisch circuit bij het Cbr was een circuit die jij als zeer onprettig hebt ervaren. Gegevens kwijtraken...vergeten jouw vrij te geven etc...al met al heeft het maanden geduurd voordat jij eindelijk op examen mocht!
Maar ik denk dat je dit alles nu hebt omgezet naar dikke blijdschap!

Je had niet de meest vergevingsgezinde examinator maar je hebt hem overtuigd! Vet geslaagd! Van harte jongen! Ik heb je net al gezegd dat ik trots op je ben maar bij deze doe ik dat weer.. IK BEN SUPERTROTS OP JE!

En dat je blij was bleek haha ik kreeg een stevige knuffel met die grote sterke armen van je en volgens je paps en mams Anita  was dat een hele eer want zoiets doe je nooit!
Ik vond het geweldig en we wensen je veel rijplezier en vooral vele veilige kilometers toe! Geniet ervan en tot gauw! Want nu moet je broer Patrick aan de bak!

Wat een ontzettend lief berichtje.
Ik ben zo trots op onze zoon die ondanks dat het hem telkens tegen zat het doorzettingsvermogen had om door te gaan.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten