maandag 8 februari 2016

Een magnetron in de fik is nooit leuk.

Zoals je kunt zien heb ik een beetje pech met mijn magnetron. Ik zat met mijn collega aan de telefoon en hoorde van allerlei geluiden. Eerst dacht ik dat het bij haar was.  Maar na een tijdje rook ik een vreemd luchtje. Toen ik mijn neus achteraan ging kwam ik bij de magnetron  uit. Ik zag de vlammen aan de binnenkant van de magnetron branden. 

Ik leg de mijn telefoon neer. ..trok de stekker eruit...maakte een theedoek nat een deed voorzichtig de deur open. Met de theedoek doofde ik de vlammen . Deze kwamen achter een plaatje "karton" vandaan. 
Nadat de magnetron wat afgekoeld was heb ik het plaatje eraf gehaald. Dit was wat ik aan trof. Ik heb de magnetron bij kop en kont gepakt en naar buiten gebracht. Geen idee hoe het mogelijk is.  Maar hij komt er bij mij niet meer  in. Wat een geluk dat ik in de kamer zat.  Voor het zelfde geld was ik boven geweest en had niets in de gaten gehad. 

Liefs, 

Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten