zaterdag 27 februari 2016

30 day Photography challenge dag 5 Foto vanaf een hoog punt

Vandaag is de opdracht maak een foto vanaf een hoog punt. Nu heb ik zelf ooit wel foto`s gemaakt van uit de uitkijktoren op het drie landen punt, maar deze kan ik  niet vinden op mijn pc, Waarschijnlijk heb ik deze al verwijderd. Vandaar dat ik er voor gekozen heb om deze foto`s te plaatsten. Hij zijn foto`s gemaakt van de plek waar ik mijn jeugd gesleten heb. Helaas kan je mijn ouderlijk huis niet zien. Dit komt doordat de kastanjeboom op beide foto`s in het blad zit en mijn ouderlijke woning daar precies achter staat. De situatie op de zwart-wit foto was voor mijn tijd want helemaal rechts onder in de foto zie je de ouder eier hal nog. De kleuren foto is gemaakt toen ik al niet meer bij mijn ouders woonde.


Wat is de volgende uitdaging ? Een foto vanaf een laag punt.
Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten