dinsdag 16 februari 2016

30 day Photography challenge dag 25 foto van iets rose

De opdracht is iets te plaatsen met de kleur roze. Ik kon moeilijk een keuze maken dus dan maar drie foto`s. De eerste is van een kastanje bloesem. Deze foto heb ik gemaakt toen we in Etten leur waren.Vlak bij een brandweer kazernen stond deze boom volop in bloei. De boom leek meer roze dan groen.De foto van de roze roos is gemaakt in mijn eigen tuin. Deze roos heeft een heerlijke geur. De struik staat vlak bij het terras. Als ik er langs loop dan ruik ik er regelmatig even aan. Mmmm. En de andere foto is van een ballon. In augustus is er in Barneveld altijd een ballonnen fiƫsta. In 2015 kwamen de ballonnen recht over ons huis. We hebben in de voortuin gezetten en o.a. deze foto gemaakt.


Wat is de volgende uitdaging ? Plaats een close up foto.
Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten