vrijdag 26 februari 2016

30 day Photography challenge 4 dag (Groen)

Dit is een makkie. Het is groen en het is "mijn grote vriend". Deze papegaai verzorg ik al een paar jaar en hij zorgt ervoor dat ik er geen hekel aan krijg om de verblijven schoon te maken. Zodra hij me ziet zegt hij:"snot jong". Ik schiet dan in de lach en hij lacht gezellig mee. Hij kletst ronduit en ik praat terug.

Hij is zo tam dat hij altijd op de deur gaat zitten als ik zijn kooi stofzuig. Als ik de deur dan dicht wil doen hoef ik alleen maar te zeggen:"Kijk uit hé". Dan zorgt hij dat hij zich vast houd en klimt hij naar boven als de deur bijna dicht zit.

Het is ook een papegaai die graag aangehaald wil worden. Maar dat vind ik nogal eng. Als zo`n kip hap zegt in mijn vinger, dan doet dat gewoon pijn. Maar de opdracht van vandaag :"Maak een foto van iets groens" 'is gelukt.

Wat is de volgende uitdaging ? Een foto vanaf een hoog punt? Je ziet het antwoord vanzelf.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten