woensdag 13 januari 2016

Tip voor saaie vergaderingen

Ik heb DE tip gevonden om saaie vergaderingen door te komen ( als je tenminste niet hoeft te notuleren) Ik ben niet zo goed in vergaderingen. Die oeverloze discussies vervelen mij snel. Ik ben met van: leeg je punt uit,  praat er even over (dus geen uren) en stem.  Maar wat ik, zeker in het verleden meegemaakt heb, is dat er eindeloos gemekkerd  werd over een onderwerp en uiteindelijk de leidinggevende het idee er toch door drukte. 

Wat ik tijdens zulk vergaderingen en ook bij saaie  cursussen vaak ga zitten doen is tekeningen maken.  Meestal worden het kubussen of bloemen van cirkels. Maar sinds ik dit idee gevonden heb zou ik bijna uit kijken naar een saaie vergadering.


Wat doe jij in een saaie vergadering of cursus?  Of op het moment dat je in de wacht staat voor een telefoon gesprek?
Ik ga de volgende keer een kat proberen te tekenen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten