woensdag 2 december 2015

Kast vullen met hindernissen

Zoals je op de foto wel kan zien zitten mijn katten me nog wel eens in de weg.  Ik heb om de jaarkasten te vullen en trap nodig.  Nu heeft Minoes dat lak aan.  Madam gaat er gewoon eigenwijs op zitten.
 
En terwijl ik bezig ben met mijn popjes in de kast te zetten vindt Karel dat hij best even in de doos met poppen kan gaan liggen. Dat ik dan niet verder kan dat maakt hem weinig uit. En zo komt het dat ik verplicht aan een bak koffie ga zodat Minoes nog even eigenwijs op de trap kan blijven zitten en Karel nog even heerlijk op de popjes kan liggen.

Na de koffie was Minoes uit zichzelf vertrokken,  maar Karel heb ik echt uit de doos moeten plukken. Hij lag heerlijk te slapen.
 
Ben jij ook zo gek dat je je planning en beetje aanpast aan je dieren?  Of heb je misschien geen dieren?
Ik ga maar weer even verder voordat ik weer gestoord word en verplicht aan de koffie moet.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten