woensdag 30 december 2015

De dames samen

Kijk dit is wat ik nu graag doe.  Zelf popjes verzinnen en maken. De dames zijn wat groter dan de gemiddelde  popjes die ontworpen zijn door ateliers.  Maar dit vind ik zo leuk om te doen. Ik heb altijd wat moeite om me aan het oorspronkelijke patroon te houden. Vaak verander is de kleur. Of ik vervang een kralen hoofd voor een tricot hoofdje. Maar ik blijf het leuk vinden om van alles zelf te maken.
 
Net als de bloemen die er bij staan. Deze heb ik afgelopen herfst gemaakt van opgerolde bladeren. Het zijn er nog maar twee. Volgend jaar wil ik er nog wat maken in andere herfstkleuren. Deze zijn vrij geel en groen van kleur. Ik wil ze dan volgend jaar ook nog maken van rode en bruine bladeren.
 
Vind jij het ook zo leuk om zelf te "ontwerpen"? En dan bedoel ik niet alleen popjes, maar ook andere hobby`s. Ik wil ook nog een alternatieve kerstboom maken. Dus heb ik een jaar de tijd om de juiste takken te vinden en hem te maken. Dus binnenkort een keertje het bos is met als doel een aantal mooie takken zoeken. Ik zal binnenkort een paar foto plaatsen van de alternatieve kerstbomen zoals ik er een wil gaan maken.
 
Je leest het wel, nog plannen genoeg. Heerlijk om creatief bezig te zijn.
 
Liefs,
 
Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten