zaterdag 7 november 2015

Wol schilderij

Vandaag  het grootste gedeelte van het herfst gedeelte van het wolschilderij geprikt.
 
Het is erg leuk om te doen maar dan wel graag bij daglicht.  Met kunstlicht kan ik de kleuren niet goed zien en dan wordt het lastig om er wat moois van te maken. 
 
Wat ook lastig is is onze je-weet-wel-kater Karel. Hij wil overal met zijn wijze neus bijliggen.  Wat zeg ik. ...op liggen. Eindelijk had ik hem van de cirkel af en toen bedacht hij dat zakjes gevuld met wol ook wel lekker liggen. Kon ik nog niet verder.  Inmiddels was het ook te donker en ben ik er mee gestopt. Morgen ga ik aan het lente gedeelte beginnen.
 
Wat zal ik voor de lente maken? Zal ik weer een popje maken met een andere (lente) bloem in haar hand? En welke bloem zou jij dan kiezen?
 
En de boom? Wat zal ik daarmee doen? Zal ik er een roze prunus boom van maken? Met hier en daar een licht groen blaadje?
 
Ik hoor je antwoord graag in een reactie onderaan dit blogje. Alvast hartelijk bedankt.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten