vrijdag 6 november 2015

Salades

Zoals ik in mijn vorige blogje al aangegeven gaf ben ik op zoek geweest naar opgemaakte salades.  De rechter salades zijn beide vissen. Deze zie je wel vaker voorbij komen.  Maar die linker is wel een hele speciale. Vooral de "kleding" vind ik erg mooi.  Je zou het bijna vergeten maar ....het is om op te eten. Na twee of drie personen die opgeschept hebben is er weinig meer van over. Veel werk voor zo'n kleine tijd. 
Vandaar dat ik graag als eerste,  voordat er van gegeten is, bij een buffet ga kijken. Ik vind het dan bijna zonde dat er van gegeten gaat worden.
 
Kun jij ook zo genieten van zulke plaatjes ? Ben jij wel eens bij een fruit corso geweest?  Dat lijkt me ook nog wel een keer mooi. Al die verschillende kleuren fruit. ....
Nog ideeën genoeg.
 
Liefs,
 
Anita .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten