vrijdag 13 november 2015

Popje prikvilten

Zoals je kunt zien heb ik het popje van de groene ondergrond afgehaald en op de gele gemaakt. 
In eerste instantie had ik het roze popje in mijn gedachte voor de lente. ..later dacht ik dat het popje toch beter bij de zomer paste en dat een geel popje leuker is voor de lente. Ik bedacht dat ik bij het gele popje dan een bosje narcissen bij zou kunnen maken.  Maar nu twijfel ik weer.
 
Roze voor bij de prunus boom , en dus voor de lente, had ook gekund.  Dan had ik voor de zomer ook een rood jurkje kunnen maken. En daarbij dan klaprozen.

Ik moet er nog maar eens over na denken wat ik nu wil. Eigenlijk weet ik het nog niet.
Gelukkig kun je met prikvilten wel makkelijk en verbeteringen aanbrengen. Zo makkelijk als dat je een popje erop maak zo makkelijk kun je het er ook weer afhalen en opnieuw beginnen. Vandaar dat ik met het roze popje ook zo aan het proberen ben wat het mooiste resultaat zal geven. 
 
Heb jij leuke tips?  Ze zijn echt welkom.
 
Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten