zondag 22 november 2015

Nog meer hangers

Zoals je kunt zien heb ik er weer 5 hangers bij gemaakt.  Deze keer ben ik niet vergeten om te verstevigen.  Misschien dat ik de andere alsnog wel verstevig.  Het ziet er toch echt mooier uit. Maar het is ook een heel werk om alles weer los te halen. Ik bekijk het nog wel even. 
 
En ik wil er nog meer maken.  Ik heb nog zoveel ideeën.  Dus binnenkort verschijnen er nog wel meer foto's. 
 
Ik denk er over om toch nog een aantal sneeuwpoppen te maken.  Ik vind ze wel erg grappig. Rendieren heb ik nu wel voldoende,  vindt je ook niet?  
 
En Kerstmannen vind ik niet zo leuk om te maken.  Misschien toch nog op zoek naar een patroon wat ik wel leuk vind. 
 
Heb jij nog een leuk kerstmannen patroon dat je met me wilt delen ? Tips zijn altijd welkom. 
 
Liefs, 
 
Anita 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten