woensdag 11 november 2015

klok verzetten

24 oktober is de klok weer verplaatst van de heerlijke zomertijd naar de taaie wintertijd. En inmiddels ben ik er nog steeds niet aan gewent. Elke ochtend ben ik minimaal een half uur te vroeg wakker. En als ik zeg wakker dan bedoel ik KLAAR WAKKER.

Maar s avonds om een uur of 9 kan ik mijn ogen niet meer open houden. Elke avond probeer ik zo lang mogelijk wakker te blijven in de hoop snel van mijn "jetlag" af te raken, maar het schiet nog niet echt op. Zelfs na 16 dagen ben ik nog niet goed ingesteld.


Heb jij er ook zo`n hinder van? Ik heb het vooral als de klok terug gezet word. Als de klok vooruit gezet word merk ik er niet zoveel van en heb ik er ook niet zo lang last van. Hoe zou ik het kunnen oplossen of voorkomen? Het is maar goed dat ik geen wereldreiziger ben. Zou niet goed zijn voor mijn gezondheid.

Ik ga mijn bedje opzoeken en hopen dat ik morgen van de wekker wakker word.

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten