dinsdag 3 november 2015

Kerstkleed

Zoals jullie je misschien nog wel kunnen herinneren ben ik vorig jaar begonnen aan een kerstboom kleed.  Ik had me behoorlijk verkeken op de hoeveelheid werk. Nadat vier elven zonder schoeisel gemaakt had was ik er even klaar mee.  Dit jaar ben ik toch maar weer verder gegaan. 
 
Ik vroeg je 16 oktober wat ik erbij zou maken. Ik twijfelde toen nog heel erg tussen 4 kerst mannen of toch verschillende afbeeldingen. Het laatste is het geworden. 
 
De kerstman en kerstboom zitten al vast.  En de sneeuwpop heb ik al een behoorlijk stuk gefestonneerd. Nu moet ik het kleed nog ergens door knippen en het klittenband eraan maken.  Dan kan het kleed dit jaar eindelijk om de poot van de kerstboom liggen. 
 
Dit is eens naar nooit meer. Heb jij je wel eens verkeken op een project?  Heb je het toen afgemaakt? Of is het in een hoekje beland waar het misschien nog steeds ligt?
 
Liefs, 
 
Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten