donderdag 12 november 2015

Kerstkleed eindelijk klaar

Zoals je in mijn blog van dinsdag 3 november hebt kunnen lezen was ik weer begonnen aan het kerstboom kleed.  Eindelijk. ..EINDELIJK is het klaar. Wat een werk om al die losse onderdelen te festonneren. 
Ik vond het idee geweldig maar had niet verwacht dat het zoveel werk zou zijn.
 
Ik zou nog zo graag "kerstballen " maken voor in de kerstboom. Maar met een of twee ben ik er niet. 
Wij hebben sinds en paar jaar en wat kleinere boom maar voordat ik die een beetje vol heb met zelf gemaakte hangers ben ik toch snel weer een jaar verder. En of ik dat wel zin in heb?
 
En dan twijfel ik ook nog over de kleur.  Ik heb zilver kleurige en rode ballen. Ik ben niet van plan om ze er beide in te hangen. Ik heb voor dit jaar zilver in gedachte. Daar passen natuurlijk alle "kerst" kleuren bij. Dan vind ik bruine uiltjes en hertjes leuk , dan weer rood en groene versiersels.
Ik heb in het verleden al wat paddenstoelen en Kerstmannen gemaakt. Leuk,  maar om daar nu een boom me te vullen naast de zilveren ballen?  Ik weet het niet.
 
Kun jij me leuke tips geven? Misschien wel wat ideeën aandragen?  Ik zou het erg fijn vinden! ! ! Ik ga nog even op het Internet zoeken naar leuke ideeën en wacht totdat jij verteld hebt wat je zou maken.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten