dinsdag 17 november 2015

Kerstboom versiering

Vandaag begonnen aan de kerstversiering  voor de kerstboom. Ik heb er voor gekozen om de kleuren wit, beige, licht en donker bruin, rood en groen te gebruiken.
 
Ik weet niet hoe ver ik kom maar ik hoop er voor de kerst voldoende te kunnen maken om samen met de zilveren ballen  een beetje en volle bomen te krijgen.
 
Ik heb gekozen om platte sterren te maken met verschillende afbeeldingen. Ik heb namelijk ook zilveren sterren.
Mocht ik er nu niet genoeg kunnen maken dan hang ik ze aan de guirlande die ieder jaar over een van de schilderijen hangt. Het is nog wel een heel werk, maar wel erg leuk om te doen. Ik ben ook nog van plan om een paar simpele vogeltjes te maken. Misschien wel duifjes. Vind ik wel erg toepasselijk als je denkt aan vrede.
 
Wat zou ik nog meer voor hangers kunnen maken? Heb jij leuke ideeën? Ze zijn weer van harte welkom hoor. Laat je reactie hier onder maar achter.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten