zaterdag 14 november 2015

Kerstboom hangers

Vandaag kwam ik in een tas een paar kerstboom hangers tegen.  Dit is nog niet alles wat ik gemaakt heb.  Ik weet dat ik nog andere kerstmannen gemaakt heb.  Maar waar die gebleven zijn? ??? Ik heb  geen idee.
Waarschijnlijk kom ik die binnenkort met het uitpakken van de andere kerstspullen wel tegen.
 
De pakjes met de namen van de kinderen heeft niet buiten gehangen, de andere hangers hingen vorig jaar aan een krans bij de voordeur. Waar de krans is gebleven weet ik eerlijk gezegd ook niet.
 
Misschien toch eens de zolder opruimen? Straks als alle kerstspullen beneden zijn ( kerstvakantie) zal ik er wel eens aan beginnen. Nu staat de zolder veel te vol. Dat werkt niet zo makkelijk.
 
Maar wat ik nu ga maken voor in de boom en of ik dat zal gaan doen? Ik weet het nog niet.
Ach eerst vul ik mijn seizoen kast met Sinterklaas en ondertussen bedenk ik vast wel iets.
 
Liefs,
 
Anita
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten