maandag 19 oktober 2015

Zee wc

Inmiddels doet onze wc al wat meer  denken aan zon zee een strand. Het liefst zou ik de bovenkant van de muur zand kleur maken.  Maar ik weet dat het op den duur verveeld en dat het dan lastig is om een muur weer wit te krijgen. Twijfel twijfel twijfel.
 
Voorlopig verzamel ik nog maar wat marine en zee/strand spullen.  Ik kan altijd nog beslissen om de muur zandkleurige te verven.
 
Heb jij nog leuke ideeën? Laat het me dan eens weten. Ik krijg namelijk een beetje het gevoel dat er niet zoveel meer gelezen wordt op mijn blog. En voor mezelf hoef ik dit allemaal niet erop te zetten.
 
Dus, kom, trek je stoute schoenen eens aan en laat eens wat van je horen. Ook kritiek is welkom hoor. Als is een compliment of tips natuurlijk veel leuker om te lezen.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten