zondag 4 oktober 2015

Terug in de trein tijd.

Laatst zag ik op Facebook iemand die  kaartjes voor het trein museum te ruil aanbod. Ik reageerde en ik was de gelukkige winnaar. Dus gisteren was het zover.  Man lief en ik hebben een heerlijke dag gehad. Het weer was heerlijk.
 
We hadden geluk want de stoomtrein "de Arend" reed vandaag ook.  Ik heb begrepen dat deze maar eenmaal per maand rijdt.  Mooi om te zien hoe zo'n grote machine in beweging kan komen door stoom.
 
Ook vond manlief mijn geboorteplaats op een bord. Altijd leuk om te zien.
 
Heerlijk om nog een keer terug te zijn in het museum. Jaren geleden zijn we met onze jongste zoon al eens geweest. Ook toen hebben we enorm genoten.
We overwegen om een museum abonnement te nemen. De laatste jaren gaan we best regelmatig.
 
Ben je ook zo`n museum mens?
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten