woensdag 21 oktober 2015

Silhout voor de kerst

Vandaag maar weer even heerlijk aan het hobbyen geweest. Deze keer een kerstboom.  Vooral het uitsnijden van het licht van het kaarsje was en lastig. Ik heb twee verschillende gemaakt.  Al zie je dat zo niet.  Het ene licht is geel en het andere oranje. 
 
De enige die dit niet leuk vind is mijn hand. Om precies te zijn mijn duim en vooral wijsvinger. Ik moet behoorlijk wat kracht zetten en dat is best lastig.
 
Nu ga ik zo meisje die en sneeuwklokje vast heeft. Hierbij wil ik een ander techniek gebruiken. Ik wil door meerdere laagjes wit te gebruiken het jurkje "kleur" geven.  Of het lukt weet ik niet.  Maar ik kan het proberen. 
 
Vind jij het ook leuk om van als te proberen? 
Wat je ook doet,  geniet ervan! 
 
Liefs, 
 
Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten