donderdag 22 oktober 2015

Silhout van een Sneeuwklokje

Ik ben er maar druk mee. Vandaag een silhouet gesneden van een meisje dat een sneeuwklokje vast heeft. Ik was bang dat de dunne strookjes papier zouden scheuren door het snijden, maar dat viel gelukkig mee.
 
Ik heb er twee gemaakt. Alleen heb ik even niet opgelet en plakte ik per ongeluk het vloeipapier aan de verkeerde kant. Vandaar dat de rechter schilhout geen gras heeft en de linker wel. Toen ik het vloeipapier eraf wilde trekken scheurde ook het zwarte papier, Dan er maar helemaal afknippen. Als ik niets gezegd had, had je het ook niet geweten.Zo liggend op tafel kun je geen kleurverschil zien in haar rokje. Tegen het licht kun je het iets zien. Niet zoveel als waarop ik gerekend had. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren. En al doende kom je er achter dat er heel veel mogelijkheden zijn. Erg leuk om te maken. 
Op naar de volgende. Ik heb nog zoveel ideeën dat ik nog wel 3 weken vakantie mag hebben. Helaas volgende week moet ik weer aan het werk.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten