zondag 4 oktober 2015

Bladvegertje

Tijdens ons weekendje Duitsland kwam ik eindelijk hele kleine bezempjes tegen.  Nu heeft mijn bladvegertje er eindelijk een.
 
Ik twijfel nog of ik het popje ogen en een mondje zal geven.  Alleen rode wangen vind ik ook wel grappig.  Dat pas natuurlijk ook prima bij het herfstseizoen. Rode wangen van de frisse, gure wind.

We hebben nu nog niets te klagen over het weer. Echt guur is het nog niet geweest. Maar de herfst betekent voor mij de verwarming aan, buiten waait er een stevige wind die de bladeren van de bomen trekt, en niet te vergeten REGEN!

Nu is het laatste iets waarop ik niet zit te wachten maar het hoort wel echt bij de herfst. Hopelijk vergeet de herfst nog even te komen. Ik heb namelijk nog veel behoefte aan ZON. Helaas is de zomer toch echt alweer voorbij. Over een kleine maand moet de klok alweer teruggezet worden. Niet echt mijn ding. Maar helaas, het is niet anders.

Heb jij net als ik niets met de donkere periode van het jaar?
We zullen het er toch mee moeten doen. Laten we er maar het beste van maken.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten