woensdag 2 september 2015

Zee/ Strand wc

Al jaren heb ik een saaie wc. Heel in het begin hingen er verschillende spreuken en tegeltjes in. Maar vanaf de renovatie in 2004 is het een saai kaal hokje. De wanden zijn onderaan met licht blauwe tegels betegelt en daarboven en witte gladde muur.
 
Nu heb ik door de tijd heen, zoals je op de foto kunt zien, al het een en ander verzameld want ik wil er een strand of zee thema in maken.
Maar hoe?  En met wat? Om eerlijk te zijn ben ik deze keer een beetje inspiratie loos.
 
Kun jij me helpen?  Heb jij leuke tip?  Misschien om iets zelf te maken?  Misschien wel iets van vilt?
 
Alle tips zijn hieronder welkom.
 
Liefs,
 
Anita

2 opmerkingen:

  1. http://www.atelierdeklaproos.nl/kerstgroep-matroesjkas-patroonblad-het-blauwe-huis


    Volgens mij zocht jij eens patronen van een kerstgroep.

    Groeten Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Loes,

    Wat lief dat je aan me gedacht hebt. Inmiddels heb ik zelf een kersstal gemaakt zonder patroon. Als je het resultaat wilt zien dan kun je even met de onderstaande link kijken. Toch bedankt voor de moeite.
    Liefs,

    Anita

    http://creaanita.blogspot.nl/2015/01/matroesjka-baboesjka.html

    BeantwoordenVerwijderen