woensdag 12 augustus 2015

Vlekken

Van de week was ik druk bezig om het tuinhuis te voorzien van een kwastje verf toen ik me bedacht dat de auto ook graag wat benzine zou lusten.  Ik moest aan een nieuwe pot verf beginnen dus bedacht ik dat ik beter eerst even snel kon tanken. 

Zo gezegd zo gedaan. Kwast en verf opgeruimd,  handen ontdaan van verf en gaan.  Stap in mijn auto en rijd naar de dichtstbijzijnde tankstation.  Ik was klaar en ging even betalen.  De caissière ken ik erg goed.  Ik zag haar al kijken maar had geen idee waarom.
Zo open en eerlijk als zij is vroeg ze. ..wat heb jij daar voor rode vlekken?
Oeps, even vergeten om wat verder te kijken dan alleen mijn handen. Wat bleek. .mijn oksel, benen, voeten en gezicht zaten onder de verf vlekken. Het leek inderdaad alsof ik verbrand was. Gelukkig waren de vlekken simpel te verwijderen met terpentine.

Volgende keer toch maar iets beter opletten als ik de verfkwast gebruikt heb.

Heb jij wel eens zulke domme acties gehad? Dit is echt iets voor mij. Maar ik kan er wel om lachen hoor.

Liefs,
Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten