dinsdag 18 augustus 2015

Vilten? Spelen!

Vandaag heb ik me weer eens gewaagd aan nat vilten.  En tijd geleden heb ik het ook een keer geprobeerd maar dat was geen succes. Omdat het vandaag weer regenachtig was dacht ik dat dit wel een goede besteding zou zijn van mijn vrije middag.
Ik had in gedachten om een zonnebloem te maken.  Ik had namelijk op YouTube een filmpje gezien en dat zag er allemaal nogal simpel uit.
 
Nou zo simpel als dat het erg uit zag,  zo simpel was het niet.
En zoals je kunt zien heeft Minoes het meeste plezier van mijn hobby.  Een moment van onoplettendheid en weg was mijn vilt werkje. Ach dan heeft er toch nog iemand  plezier.  Want ik denk niet dat die natte kliederboel ooit mijn hobby gaat worden.
 
Probeer jij ook verschillende hobby's uit?  Heb jij nog leuke ideeën? Laat ze me dan weten door onderaan dit blog jou creatieve uit spattingen te vertellen.
Ik ga me nu wagen aan een wandkleed prikken. Hopelijk heb ik daar mee succes mee dan met nat vilten.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten