vrijdag 14 augustus 2015

Rozen kast

Ik heb afgelopen week de kasten maar weer eens veranderd. De rozen bloeien in mijn tuin voor de tweede keer. En ook zie ik af en toe en lieveheersbeestje.  Dus ook die popjes moesten eindelijk in de kast komen. Maar daarover meer in een volgend blog je.
 
Op de foto kun je de hele kast zien. Het vergroten popje is een popje waarop ik extra trots bent. Deze kabouter vind ik geweldig omdat ik de haren zelf deze kleur geverfd heb.
 
De geschilderde roos vind ik gewoon mooi qua kleur.  De lijntjes stonden al op het doek.  Ik heb de roos alleen in de gewenste kleur geverfd.
 
Heb jij ook knutsels waarop je trots bent?  Zijn die van stof?  Of net als mijn roos geschilderd? Of heb jij een hele andere hobby waarmee jij je bezig houd?
Laat het me maar weten in een reactie onder dit blogje.
 
Liefs,

Anita
P.s. ik heb weer een nieuwe hobby ontdekt, foto`s in een frame zetten met leuke letters erbij. Ideaal om meerdere foto`s op een ruimte te showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten