dinsdag 11 augustus 2015

Middelpunt van Nederland

Tijdens onze vakantie in Lunteren  zijn we naar het middelpunt van Nederland gewandeld en hebben daar deze leuke foto's gemaakt.
Altijd leuk om de toerist uit te hangen in een plaats waar je wekelijks komt.

Vreemd eigenlijk dat je zulke dingen dan niet doet, en als je dan op de camping staat dan wel je zulke dingen in ene wilt bekijken.

We hebben regelmatig gefietst. Het lastige is dat de camping op de Goudsberg ligt. Je moet dus een "eind" klimmen met de fiets. En dan kom ik er achter dat ik weinig energie en uithoudingsvermogen heb. Misschien toch maar eens een paar kilo afvallen? Lijkt me wel verstandig worden.

Het gemene is dat manlief in de vakantie maar 1 kilo aangekomen is en ik 5. Ja 5 kilo. We hebben ongeveer hetzelfde gegeten en bewogen. Manlief heeft zelfs wat meer gegeten en ik ben meer aangekomen. Das toch niet eerlijk?
Ach we zullen maar zeggen dat ik er het meest van genoten heb.

Kom jij gemakkelijk aan? Of heb je geen problemen met je gewicht?
Ik geniet...en niet alleen van eten en drinken.

Liefs Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten