donderdag 13 augustus 2015

Hibiscus

Jaren geleden heb ik een hibiscus struikje gekocht.  Door de jaren heb is het een enorme struik geworden. En moet de struik nodig eens rigoureus gesnoeid worden.  Maar de bloemen blijven schitterend . Ook als de bloemen nat zijn. Eigenlijk staat de struik verkeerd. Hij staat tussen de aardbeien, druif en wijnbesstruik. Dus in het eet gedeelte van de tuin. Misschien dat ik hem binnenkort uitgraaf en een ander plekje voor de hibiscus struik zoek. Maar waar? Onze tuin is door de jaren heen zo vol gegroeid met planten die ik ooit als stekje of kleine plant gekocht of gekregen heb dat ik niet weet waar is deze grote struik nee moet zetten.de struiken en planten die in mijn tuin staan wil ik ook niet kwijt. Maar er komt vanzelf een oplossing.
 
Met mijn tuin is het al hetzelfde als met mijn huis, teveel spullen waaraan ik gehecht ben en te weinig ruimte om het op te bergen.
Ken jij dat probleem ook? Zoveel spullen hebben dat je eigenlijk niet eet waar je het laten moet?
Hoe los jij dit op?
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten