vrijdag 7 augustus 2015

Herfst op de camping

Deze zomer hadden we op de camping een paar reuze slechte dagen als we het over het weer hebben. De tijd om de knutsel spullen op de tafel te leggen.  Dat heb ik dan ook gedaan. Ik ben begonnen met de zonnebloem. Eigenlijk horen er nog enkele bijtjes bij.  Maar deze heb ik niet gemaakt. Ik wil deze
bijtjes namelijk, als het echt herfst is ,van elzenproppen maken. 

Ook heb ik voor Halloween en heksje gemaakt.  Niet zo'n enge met zo'n kromme neus.  Maar een lieverd,  met een lief toetje. Ik vind haar rok alleen niet zo mooi.  Misschien maak ik haar nog wel een keer maar dan met een ander rokje. Een beetje eigen inbreng vind ik altijd wel leuk. Of ik maak haar rokje open en vul het met lavendelbloemen. Dan kan ze ook bij de lavendel tafel hangen.
 
Verder heb ik nog twee klaproos bloementjes gemaakt, drie aardbeien popjes een sneeuwklokje, nog een heksje en twee paddenstoeltjes. Deze popjes zijn erg simpel om te maken. Het gezichtje is een bolletje van een lapje tricot. Geen gezichtje of niets. De meeste hebben ook ( nog) geen haartjes.
 
Ook heb ik nog een kabouter gemaakt. Waarschijnlijk geef ik hem een zonnebloem zodat hij bij die tafel kan staan.
Maar inmiddels ben ik weer thuis en begint het "gewone" leven weer. Ik heb nog twee weken vakantie, maar het is toch anders dan dat ik op de camping zit. Dus blijft er niet zoveel tijd over om te knutselen. Ach die tijd komt wel weer.
 
Wat doe jij in je vakantie? Ga je weg, zoals wij bv met een caravan? Of blijft je lekker thuis? Wat je ook doet, geniet ervan.
 
Liefs Anita
 

2 opmerkingen:

  1. Tijd goed besteed !! En ik als ik weg ga neem ik meer handwerkspullen dan kleren mee dat zegt wel genoeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gelijk heb je. Altijd weer lekker om je vrije tijd nuttig te besteden

      Verwijderen