zaterdag 22 augustus 2015

Balonnen

In Barneveld hebben weer het jaarlijkse ballonnen  evenement ook weer gehad. Een avond kwamen ze recht over ons huis en heb ik deze mooie foto's gemaakt. Stiekem hoop ik ooit nog eens een ballonvaart mee te mogen maken.  Het lijkt me geweldig.
 
Vooral die speciale ballonnen vind ik erg mooi om te zien. Deze schijnen niet zo ver te varen als de "gewone" ballonnen.
Altijd weer indrukwekkend hoe men deze gevaartes van de grond af weet te krijgen maar ook weer aan de grond.
 
Toen de kinderen klein waren zijn we ze wel eens achteraan gegaan in de hoop een landing te kunnen zien. Dit is ook meerdere keren gelukt. Helaas hadden we toen nog geen digitale camera, anders dan zou ik die foto`s eens opzoeken en plaatsen op mijn blog. 
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten