donderdag 18 juni 2015

Rozenkast

Mijn rozenstruik in mijn tuin staan weer volop in de bloei dus mijn andere kast is hier mee gevuld.

Ik heb in de tuin een roze heerlijk ruikende roos staan. Deze bloeit vaak twee maal per jaar.

Ik kwam er door de foto achter dat ik de drie kleine kabouters nog niet gemaakt heb. Dat moet nog even gebeuren. Ik twijfel over de kleur. Ik heb namelijk de meeste rozen rood gemaakt maar vind roze rozen ook erg mooi.

Kun jij me een goede tip geven? Welke kleur rozen zou jij er nog bij maken? Zou je de 3 kleine kabouters een groen lijf geven met een losse roos erop? Of zou je het lijf in het roze of rood maken?

Ik hoor je tips graag, waant om eerlijk te zijn weet ik het op dit moment even niet.

Ik ben benieuwd naar jouw reactie.

Liefs,

Anita
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten