woensdag 17 juni 2015

Lavendelkast

De lavendel staat weer volop in bloei dus de lavendelkast is weer gevuld. Het ruikt altijd zo heerlijk.
 
Helaas zijn mijn struikjes niet groot genoeg om voldoende bloemen te plukken om er een geurzakje mee te vullen. Toch ga ik binnenkort beginnen om een kartoenen zakje te naaien en er een lavendeltakje erop te borduren. Ik heb al een idee hoe het eruit moet gaan zien.
 
Misschien koop ik er nog wel een struikje bij of ik ga opzoek naar lavendel die je zo kunt kopen.
 
Voor deze kast ga ik niet zoveel meer maken. Of ik moet nog iets verzinnen wat ik voor iedere kast maak zoals de drie kleine kaboutertjes, baboesjka popje en het Yakultpopje. Ook heb ik voor de meeste kasten een huiskabouter en lampje in het thema gemaakt van de inhoud van de kast. Maar voor deze kast zou ik niet meer weten wat ik zou moeten maken.
 
Heb jij nog een leuk idee wat ik voor elke kast zou kunnen maken? Dan hoor ik het graag. Ik ben altijd opzoek naar leuke
creatieve ideeën. Dus kom maar op.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten