maandag 18 mei 2015

Vakantie knutsels

Zoals jullie hebben kunnen lezen zijn mijn lief en ik een lang weekeind weg geweest.  Ik neem dan altijd wat te knutselen mee.  Dit omdat mijn lief graag tv kijkt en ik dat helemaal niks vind. Het resultaat zie je op de foto.  Ik heb alles geknipt en wel meegenomen.  Alle kleuren garen een naald en een schaar mee. En ik heb me
prima vermaakt. Het eerste popje is voor op de halloween en pompoenen tafel. Daarnaast heb ik eindelijk een sint en piet popje gemaakt. Onder aan de foto staan de tafel zonnebloem en tafel aardbei gemaakt het patroon van Witte engel en een beetje eigen invulling. 
Hey leukste popje vind ik het heksje. Ze heeft een echte punt neus. Ook de pompoen op haar buik vind ik grappig. Ik vind het heerlijk om zelf popjes te bedenken en me niet te hoeven houden aan patronen.   

Vind jij het ook lekker om je eigen gang te gaan?  Vind jij het makkelijk om creaties zelf te bedenken? Of heb Hulp nodig?  Wat je ook doe. ....Geniet ervan!!!
Liefs, 

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten