woensdag 20 mei 2015

Het mooiste visje van de zee


Het is al weer een tijdje geleden dat ik het mooiste visje van de zee gemaakt heb. Ik heb nog meer visje gemaakt en deze hangen in een kastje in de wc. Ik wilde al een tijdje een zand, zee en strand hoekje / tafel of kastje maar wist eigenlijk niet waar ik het maken moest. Als ik het zou maken voor de kastjes in de kamer liep ik tegen het volgende probleem aan...wanneer moest ik het kastje daarmee dan vullen? Ik de wintermaanden vind ik het niet passen en in de zomermaanden staan de kastjes eigenlijk altijd vol met zomerboeiers. Het thema vissen/zee strand  hoort voor mij echt bij 20 à 25 graden. Dus dan maar in de wc. Inmiddels heb ik er ook al een houten vuurtoren en schepjes in flessen staan. Maar ik ben nog opzoek naar wat leuke vilt patronen over dit thema.
 
Heb jij nog leuke tips? Plaats deze dan onder dit bericht. Wie weet gebruik ik jou tip dan nog wel om mijn verzameling uit te breiden.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten