donderdag 16 april 2015

Yakult

Ik ben een paar dagen creatief bezig geweest. Ik heb de flesjes van de Yakult gebruikt zoals ik dinsdag al verteld heb. Ik wil er voor iedere tafel een maken. Ik moet dus nog de sneeuwklokjes, narcissen, klaproos, paddenstoel, pompoen en Sinterklaas en Zwarte Piet.

Met al deze bloemen ben ik zo langzamerhand een heel jaar rond. Ik begin met het sneeuwklokje. Daarna komen de narcissen. Tegen de tijd dat deze uitgebloeid beginnen te raken zet ik de paardenbloem en violen neer. Daarna komen de aardbeien, lieveheersbeestjes en ( klap) rozen. Dan is het lavendelplantje en de zonnebloem, paddenstoel en pompoen aan de beurt. Daarna volgen Sinterklaas en Zwarte Piet al snel en als laatste worden alle kerst popjes neergezet. Om na de kerst Koning winter neer te zetten. Dan is de cirkel rond.

Ik moet er dus nog wel een aantal maken. maar dat is niet zo erg want ik hoef alleen morgen nog naar de speelzaal en dan heb ik lekker 3 weken vrij. Heerlijk tijd om te hobbyen. Nu nog hopen dat het een beetje lekker weer is zodat ik lekker buiten kan zitten.

Waar geniet jij van? Heb je veel tijd om te genieten? Ik hoop het voor je.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten