dinsdag 7 april 2015

Tandarts.... Griezels


Zoals je hebt  kunnen lezen is het niet lekker verlopen bij de tandarts. Maar we zijn er nog niet klaar mee. Vandaag toch nog maar een keer naar laten kijken want in plaatst van beter wordt het alleen maar minder. Mijn mond wordt dikker en dikker. De pijn breid zich als maar verder uit. Ook de tandarts zag wel dat het niet helemaal lekker gaat. Inmiddels is het dinsdag avond en ziet mijn gezicht er zo uit. Ik zit inmiddels aan een antibioticakuur en moet 3 maal per dag spoelen met zout water en een mondspoelmiddel. Ik ben al jaren niet meer bang voor de tandarts maar ik griezel nu toch wel een beetje van dat beroep. Een geluk, ik mag vrijdag alweer voor de andere kant. Hopelijk loopt dat beter af.

Heb jij het ook niet zo op de tandarts? Vrijdag kan hij/zij het goed maken.

Liefs Anita

2 opmerkingen: