vrijdag 3 april 2015

Spreuk van de dag...plaat van de dag

Helaas gebruiken sommige mensen Twitter en Facebook om met modder naar elkaar te gooien. Ik zie er het nut niet van in en om die reden ben ik ergens mee begonnen. Al enkele weken zet ik elke dag een spreuk en een liedje vanaf "youtube" op mijn facebook pagina. Soms geven mensen er een opmerking over. Ze vinden het leuk of delen iets van wat ik geplaatst heb. Maar wel altijd iets positiefs...HEERLIJK!

Ik zou willen dat ik dat op mijn blog ook zou kunnen. Kijken een spreuk en of afbeelding krijg ik wel geplaatst maar of dit ook met Youtube nummers kan weet ik niet. Moet ik  binnenkort toch maar eens proberen uit te vogelen.

Laatst kwam ik dit verhaaltje tegen. Ik moet hem nog een keer plaatsen op Facebook.

Oké, ik ben maar een peuter juffie, maar veel van wat een leerkracht doet doe ik ook. En ik ben nog steeds erg blij dat ik dit werk mag doen. Als die verschillende jongens en meiden van 2 en 3 jaar zie kan ik zo enorm genieten. Ze zijn nog zo heerlijk eerlijk, open en onbevangen. Ze genieten en verbazen zich over een worm die uit de grond komt of hoe snel hagel smelt. Jammer dat wij volwassenen onderweg veel kwijt geraakt zijn van deze peuter eigenschappen.

Heb jij een leuke baan? Kan je van kinderen ook zo genieten? Of kijk je er heel anders tegenaan?
Wat je ook doe...probeer zoveel mogelijk te genieten.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten