dinsdag 28 april 2015

Pruimenbloesem

 
 
Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon. Deze heb ik van de week even uitgeprobeerd. Wat een heerlijke scherpe foto`s maakt de camera. De ene foto is van de bloesem van de pruimenboom. Dit jaar heb ik niet zoveel bloesem in de ene boom. De oudste boom heeft al jaren geen bloesems en dus ook geen pruimen. Dit najaar heb ik die boom erg gesnoeid. Zo erg dat ik vermoede dat hij de winter niet zou overleven. Ik wilde er dan een sta tafel van maken. Maar hij heeft het dus el overleefd en wordt dus het zonnescherm. Pruimen zullen er waarschijnlijk wel nooit meer in komen. De jongste boom heb ik 2 maanden geleden verplant. Eigenlijk veel te laat, maar eerder had ik er nog geen zin in. Wonder boven onder zit daar nu el bloesem in. Vandaar deze mooie foto.

Ik moet alleen nu nog even uitvogelen hoe het komt dat de opnames maar zo smal zijn. Volgens mij moet ik dat best kunnen veranderen.

Ben jij ook zo handig met nieuwe computers, telefoons enzovoort? Of heb je ook geen zin in om er teveel tijd aan te besteden? Kun jij mij dan vertellen waar ik de breedte kan instellen van mijn telefoon? Dan hoef ik niet zo lang te zoeken

Liefs,
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten