zaterdag 25 april 2015

Alle "yakult" popjes

Zoals ik je een tijdje geleden al verteld heb was ik bezig met het maken van popjes van een Yakult flesje. Inmiddels heb ik ze allemaal klaar. Ja zelfs Sinterklaas, Zwarte Piet en een hele kerststal. Alle popjes hebben een tricot hoofd. Sommige met een gezicht en door gepitte ogen, andere zonder.

Ik vond het heerlijk om weer eens mijn eigen fantasie te laten gaan en me niet te houden aan het patroon en uitleg van een atelier. Op de foto zie je alle popjes waarvan ik een kast vol heb. In totaal heb ik dus 13 verschillende tafel/ kastjes met popjes. Ik zou nog best meerdere verschillende popjes willen maken, maar ik kan het maar in twee kasten kwijt.

Maar nu heeft iedere kast ook zijn Yakult popje. Ik probeer voor ieder kastje dezelfde popjes te maken. Allemaal een popje naar het patroon van Mieke Stenders  , een matroesjka popje, 3 kleine popjes op een schilderij, een tafelpopje naar het model van Witte engel, kleine mompel mannetjes enzovoort.

Ben jij ook een beetje creatief? Of heb je er helemaal niets mee?
Wat doe jij dan in je vrije tijd?

Wat je ook doet, vergeet niet te genieten van de kleine dingen.
Liefs,

Anita

2 opmerkingen: