woensdag 3 december 2014

Beauty

Hier hebben we dan mijn lieverlings-aap van de laatste periode. Beauty wilde in het begin niets van mij weten. Zij had maar een verzorgster en dat was mijn vader. In het begin probeerde zij mij altijd te bijten en te knijpen. Tot het moment dat pap in het ziekenhuis terecht kwam en ik haar en de andere volledig moest verzorgen. Na drie dagen gaf ze de strijd op. Niet dat ik haar toen al kon aanhalen, maar ze probeerde me in elk geval niet meer te knijpen als ik in de buurt van haar verblijf kwam. Pas sinds 2011 komt ze zo zitten dat ik haar kan aanhalen. Ze gaat dat met haar rug naar me toe zitten zodat ik haar kan kriebelen. Maar alleen als ZIJ dat wil. Wil zij het niet dan wordt ze nu niet meer boos, zoals eerder, maar gaat zo zitten dat ik niet bij haar kan. Zij bepaalt de regels van onze omgang. Ik pas me aan bij haar wensen.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten