zondag 16 november 2014

Zomer/zee en rood wit blauw kasten

 Ik heb nog twee kasten waarvan ik niet weet of ik ze verder ga vullen en als ik dat wil gaan doen waarmee het dan zou moeten. De zomer/ zee tafel vind ik wel erg leuk. Maar wat moet je voor de zomer nu nog meer maken? Ik ken alleen nog een patroon met een ventje en een flesje. Ik dacht dat het patroon "strandpaal" heet. En wat ik ook nog wel leuk vind is een zeemeermin. Daarvan heb ik ergens wel een patroon van het internet afgeplukt.

En eigenlijk wil ik nog een kast maken met rood/wit/blauw en oranje maken. Deze kast zou ik dan op kunnen zetten tijdens koningsdag en bv tijdens het voetbal gebeuren. Maar wat moet ik daar dan weer voor maken? Ik weet dat er een patroon bestaat met een bal. Maar heel veel meer zou ik zo ook niet weten.

Kun jij me helpen met leuke tips? Misschien heb jij er wel foto`s van die ik zou kunnen bekijken op bv jouw blog.

Ik hoor het graag van je.

Liefs Anita

1 opmerking:

  1. Leuk om alle verschillende kasten een keertje te zien! Er zijn genoeg zomer en rood/wit/blauwpopjes te maken natuurlijk, net wat je leuk vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen