maandag 17 november 2014

Lieveheersbeestjes Tafel

 Met deze lieveheersbeestjes tafel ben ik wel tevreden. Er staan mompelmannetjes in . En ook de 4 kleine kabouters ontbreken niet. Ik heb een lichtje verzonnen in de "Lindelicht" stijl. Het liefst wil ik toch zo`n lampje voor elke kast. Maar atelier Lindelicht heeft nog niet alle kapjes gemaakt die ik zocht. Dus dan verzin ik ze zelf gewoon.

Verder heb ik het patroon van Corine gebruikt om moeder met twee kinders te maken. En niet te vergeten de twee geluksbrengers. En het lieve poppenkind dat ik van een internet vriendin heb gekregen staat ook weer in de kast.

Het enige wat ik nog mis is een wollen feetje. Deze had ik wel gemaakt maar de katten hebben haar gesloopt. Zoals je kunt zien op de foto is er weinig meer van over. Misschien dat ik er ooit nog wel eens zal maken.

Wat zou jij nog maken voor deze tafel? Ik ben benieuwd.

Liefs Anita



2 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een van mijn favoriete tafels die je hebt laten zien! Ik heb laatst ook de lieveheersbeestjesmoeder en kind van viltcreaties Corina gemaakt. Die van jou ziet er ook heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je compliment. Ik vind het heerlijk om een kast vol te maken van 1 ding. Ik heb het lieveheersbeestjes van Corina ook ooit gemaakt. Erg leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen