donderdag 20 november 2014

Kerststal en kerstkast


Voor de kerst kast heb ik eigenlijk niks meer. De kerststal die je ziet vind ik niet mooi. De popjes zijn zo innie mini dat ik ze om die reden niet verder maak. Ik heb de hele serie gekocht. Maar inmiddels hebben de katten mijn schaapjes al toegeƫigend en ik het dat ook laten gebeuren. Misschien gooi ik het patroon wel een keer door het vergroot apparaat. Ik vind de popjes , mede door hun eenvoud, wel erg leuk.

 De schapen en os op de laatste foto zijn eigen verzinsel en die maat vind ik wel leuk. Ik denk dat ik de herders, Jozef, Marie en de wijze maar aanpas aan de maat van de dieren.

Maar eerst ga ik maar eens aan de gang met mijn kerstboom versiering. Ik ben bang dat het me ook dit jaar niet gaat lukken om hem vol te krijgen. Misschien dat ik de afgelopen twee jaar 15 hangers heb gemaakt. Maar dat is nog lang niet voldoende om mijn boom mee te vullen.

Heb jij nog leuke ideeƫn die ik zou kunnen maken als kerstboom hanger? Ik ben vooral op zoek naar simpele makkelijk te maken hangers.

Maar alle andere tips zijn ook welkom.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten