zondag 28 september 2014

Strand...


Ik ben echt een liefhebber van strand. Wil je me blij maken en laten ontspannen.....zet me ergens op een strand neer en je hebt geen kind meer aan me.

En of het nu zomers weer is, in de herfst met storm of `s winters met een temperatuur van -10...het maakt mij niets uit. Ik kan uren langs de vloedlijn wandelen om vervolgens op een terras of in een restaurantje wat te drinken en te eten en dan weer verderop te gaan.

Maar het mooiste van het strand vind ik de zonsondergang. Meestal zijn we voor de zonsondergang al wel weer naar huis. Maar de laatste keer zijn we erg gebleven.

Het was een mooie dag in september en de temperatuur was erg aangenaam. Al vroeg zijn we naar Scheveningen gereden. We hebben daar heerlijk op een terrasje gezeten en zijn ver wezen wandelen. `avonds hebben we bij het zelfde terrasje gegeten en zijn terug het stand op gegaan. Daar is de laatste foto gemaakt. Meestal ben ik degene die de foto`smaakt. Maar deze keer heeft manlief ook de camera gepakt.

Houd jij ook zo van de zee en het strand?
Vergeet niet te genieten !

Liefs, Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten