zondag 15 juni 2014

Zonnebloem kindje

Eindelijk heb ik weer eens wat gemaakt van vilt. Het hoofdje heb ik al een tijdje geleden gemaakt. Het moest alleen nog een popje worden.

Het was een erg leuk popje om te maken maar wel veel werk. Van alle blaadjes van de bloemen en de rok moesten één voor één de coupenaadje dicht gemaakt worden. En het waren heel veel gele blaadjes.

Ik heb de schoenen in plaats van bruine van groen vilt gemaakt. Dit vond ik beter afsteken bij de toch al bruine bloemenhart.  Ook heb ik geen bijtjes gemaakt. Deze wil ik nog wel een keer maken van elzenproppen met een geel draadje van wol. Maar dat komt wel als ik mijn tafel verander en alle zonnebloem kindjes erop zet.

En waarmee ben jij bezig? Ben je nog aan het fröbelen? Wat je ook doe, geniet ervan.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten