maandag 7 april 2014

Midzomer nacht droom midzomer dag droom

Nadat ik in juni een ongeluk heb gehad en een whiplash heb opgelopen kon ik me niet meer zo goed concentreren. Ik was dus ook gestopt met het maken van popjes. Alleen het patroon lezen was al vermoeiend en als ik het gelezen had dan kon ik het niet meer uitvoeren  omdat ik de helft alweer vergeten was. Gelukkig gaat het langzamerhand de goede kant op en ik had dus ook weer zin in het maken van een popje. Al jaren stonde beide op mijn verlanglijstje. Dus het moest er nu maar eens van komen. Het linker  popje heeft nu een ster in de handen maar dat moet ooit nog een houten lantaarntje worden. Ooit zal ik die nog wel eens van een blokje hout maken, maar op dit moment had ik er geen zin in. Ik ben alweer in mijn patronenboeken gesprongen opzoek naar een leuk popje. Maar ik heb nog geen keuze kunnen maken. Ik wil ook nog graag een paar kippen maken. Volgens mij heet het patroon :"Met de kippen op stok". Wensen genoeg dus,

En wat ben jij aan het doen? Laat je nog eens wat van je horen?
Liefs Anita

2 opmerkingen:

  1. wat een leukerds en wat fijn dat je weer wat kan doen .
    ik ben nog ff met de adventsboom bezig voor de maand april en dan weet ik nog ff niet waar ik aan ga beginnen.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat jij stug door gaat met je Adventsboom. Ik maak ook de dingen die ik leuk vind ongeacht de tijd van het jaar. Ik hoor het wel van je waar je hierna aan ga beginnen. Liefs Anita

      Verwijderen