zaterdag 15 februari 2014

Jaartafel van februari

Tsja het is pas februari. Maar welke jaar/ seizoenstafel moet ik nu neer zetten? Koning winter met Olle en de hele winter tafereel in nu niet van toepassing. Want winter is het echt niet. En als je naar de natuur kijkt en moet ik nu toch echt aan de lente/ voorjaarstafel. Dat heb ik dan ook maar gedaan. Tenslotte bloeien er overal sneeuwklokjes, narcissen en krokussen volop. Dus maar weer een nieuwe foto.

Rechts boven zie je het lampje van atelier Lindelicht. Daaronder staan de popjes die ik ooit zelf gemaakt heb van een katoenen lijfje met rijst. Boven op staan twee sneeuwklokzusjes van atelier Blauwe huis, met de zelf verzonnen moeder aarde tussen hen in. Voor moeder aarde staat het sneeuwklokje van Mieke Stenders. Onder moeder aarde staat een van de twee narcissen zusjes ook van Blauwe huis. Dan staan er nog een krokus kindje en een narsis kindje van Mieke Stenders op . De lampjes links en de lente slinger weet ik even niet meer van welk atelier deze zijn.

Zit je nog te wachten op de winter? Of zou je wel heel graag willen dat het "herfstweer" nu stopt en dat het lente of zomer gaat worden? Ik hoop dat het snel zomer wordt. Gelukkig is het al wel weer veel langer licht. En dat vind ik heerlijk.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten