zaterdag 5 oktober 2013

Kitten

Onze kleine kater Peter doet het geweldig. Sinds gister eet hij een beetje zelf. Ik stop het eerste hapje in zijn bekkie...druk daarna snel het schoteltje met warm gemaakt kattenvoer onder zijn bekkie. En dan begint de kleine poezenman te zuigen....en slurpt zo het zacht voer naar binnen. Hij weegt inmiddels ruim 500 gram. Nu hij eenmaal zelf eet zal hij nog harder gaan groeien. Ik ben blij dat al mijn moeite toch niet helemaal voor niets geweest is.


Aan de volwassen katten zal het niet liggen. Minoes en Karel vinden hem helemaal geweldig. Ze likken hem helemaal schoon en willen met hem spelen. Dit gaat nogal eens een beetje te hard. Ik moet er dus echt bij blijven. Ook Silver heeft hem inmiddels geaccepteerd. Echt helemaal geweldig vindt ze hem nog niet maar ze slaat hem niet meer.

Onvoorstelbaar dat onze kleine Peter over een jaar net zo groot of groter zal zijn als zijn "zus" Silver.

Vier weken geleden paste Peter helemaal in 1 hand. Dat kan inmiddels al lang niet meer. Op de foto ligt hij op z`n rug en houd ik zijn hoofdje vast. Onvoorstelbaar dat kittens zo hard groeien. Ik ga er nu nog 1 keer per nacht uit. Zo rond een uur of 3 a 4 krijgt hij nog even snel een flesje. Zodra hij echt zelfstandig uit de zacht voer bak eet is die nacht voeding ook af gelopen. En dat kan me eerlijk gezegd niet snel genoeg gaan.

Nu komt de tijd van het zoeken naar een goed tehuis. Weet jij of ben jij iemand die een kitten zoekt? laat het me dan zo snel mogelijk weten.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten